ALEXANDROV&PARTNERS супроводила реєстрацію знаку для товарів і послуг в інтересах Національного комплексу «Експоцентр України» (ВДНГ)
04 Листопада 2016

Експоцентр України – організатор найпрестижніших заходів загальнодержавного рівня, покликаних покращити імідж України далеко за її межами.

З огляду на те, що  ALEXANDROV&PARTNERS завжди підтримує проекти, здатні стати додатковим поштовхом для розвитку економіки нашої держави, фахівці компанії, у рамках проекту probono, здійснили реєстрацію торгової марки.

Це забезпечить додаткові права та встановить нові привілеї для Національного комплексу «Експоцентр України». Також використання нової торгової марки сприятиме не лише кращій впізнаваності  бренду Національного комплексу «Експоцентр України» на внутрішній та міжнародних аренах, а й стане ще одним ефективним елементом PR-кампанії, що сприятиме залученню додаткових інвестицій.

Додати коментар