ПОЛІТИКА ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ - ALEXANDROV&PARTNERS

ПОЛІТИКА ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

ALEXANDROV&PARTNERSкомпанія, яка у своїй діяльності керується принципами ефективності та інноваційності. У 2017 році ми запровадили Scrum методику в роботі нашого офісу.

Scrum– це принципово новий підхід до управління проектами та командами. Кожне звернення нашого клієнта – це окремий проект, над яким працює злагоджена команда мінімум із трьох спеціалістів за визнаною у всьому світі методикою.

Використання Scrum надало нам змогу підвищити цінність послуги для клієнта шляхом:

  • зниження собівартість надання послуг за рахунок оптимізації часових витрат та комплексної перебудови роботи команд спеціалістів;
  • підвищення якості послуг, що надаються, за рахунок залучення до виконання кожного замовлення клієнта кількох профільних спеціалістів;
  • скорочення строків надання клієнтові необхідного результату.

 

Якщо спеціалісти нашої компанії витрачають менше запланованого часу на виконання доручення, відповідно зменшується вартість послуг до сплати клієнтом. Якщо ж ми витрачаємо більше запланованого часу, години понад запланований ліміт не підлягають компенсації клієнтом – це є наш ризик, за який несемо відповідальність ми.

У випадку розширення об’єму завдання за ініціативою клієнта вже після погодження строків та вартості робіт, бюджет та строки переглядаються та додатково погоджуються з клієнтом.

 

СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ

Після отримання замовлення від клієнта ми оцінюємо об’єми робіт та визначаємо час, який ми присвятимо на виконання завдання. Строки попередньо погоджуються з клієнтом й, у випадку необхідності, оптимізуються відповідно до потреб клієнта.

Ми постійно вдосконалюємося, щоб надавати нашим клієнтам послуги найвищої якості та в оптимальні строки!

Будемо раді познайомити Вас із методикою Scrum на прикладі надання наших послуг!